Drift- och underhållstjänster

Vi utvecklar våra drift- och underhållstjänster i nära samarbete med våra kunder så att vår leverans hjälper dig att hålla dina kundlöften.

Kundtjänst

Vi kan hantera hela eller delar av er kundtjänst och telefonservice, som support, jourverksamhet och ledningsanvisning bland annat. Vår nationella kundtjänst hjälper er att besvara frågor, hantera akuta fel, jouruppdrag och registrering av nya uppdrag. Kundtjänsten, som vi kallar SPOC, singel point of contact, finns i Göteborg och är bemannad dygnet runt alla dagar i veckan. 

Projektledning

Vi erbjuder också projektledning och projektkoordinering för våra kunder i nationella projekt. På så sätt kan vi jobba på ett smart och effektivt sätt i nära sammabete med våra kunder och slutkunder. Har ni behov av att outsourca så kan vi också hjälpa er med den processen. 

Dokumentation

Vi har dokumenterat ledningsnät i Sverige sedan 2005, främst koppar och fiber och har bred kompetens i flera olika GIS- och CAD-system. Vi tillhandahåller tjänster som till exempel dokumentering av befintliga nät och nybyggnation (FTTH - fibernät till hushåll, flerfamiljshus, företag, transportnät, accessnät och byalagsnät), registervård i samband med byggnationer där nätdatat inte är komplett och/eller är felaktigt dokumenterat, samt sammanställning av relationshandlingar.

Kontaktperson

Skicka din förfrågan

.
sales@eltelnetworks.se