Vårt uppdrag är att säkra er tillgänglighet och driftsäkerhet
Som energibolag, nätoperatör och ledningsägare måste man tillhandahålla god tillgänglighet för slutkonsumenteten, oavsett om avbrottet är akut eller planerat i samband med uppgradering eller underhåll.
När man väljer en partner för fältservice är det viktigt att beakta faktorer som nivå av tillgänglighet, teknikerkompetens och resurstäckning för att säkerställa ett långsiktigt välmående nät.
Professionell felavhjälpning när det behövs
Våra fältservice-tekniker hjälper er med felavhjälpning på plats för minimal avbrottstid och konkreta åtgärdstidsestimat:
· Eltels ambition är att i alla tillfällen handla proaktivt och lösningsorienterat för en långsiktig stabilitet.
· Vi är lyhörda för speciella krav och medvetna om slutkundspåverkan vid oplanerade avbrott.
Eltel Fältservice – Tillgänglighet och Beredskap
Vi erbjuder tre skilda nivåer av beredskap för akut och planerad felavhjälpning med fyra timmars inställelsetid oavsett var i landet ni har er verksamhet.
Vill du veta mer?
Ladda ner vår tjänstebeskrivning om Fältservice här.